gzm_42 sert çıkışmadım sanki doktorum bilgisiz gibi göründüğünü ima ettiğinizi düşündüm o yüzden söyledim. Henüz kendi doktoruma gitmedim. Kontrol için devlete gittim malum çok bakmıyor onlar kendi doktoruma gittiğimde cinsiyeti eğer görünürse söyler zaten. Tek yada çift yumurta olduğunu keseye göre bnde biliyorum ve bilimsel olarak kesinlik olmadığı için doktorum henüz söylemdi önemi yok plasenta ayrı olması iyi dedi. Kesinlik olmadığını bnde branşımdan dolayı az çok bildiğim için üstelemedim. Demek istediğim buydu siz yanlış anladınız. Bir şey diyemem.