Andi Arkadaşlar 10+3 haftalık hamileyim geçen sene 12 haftalık hamileyken kalbi durdu ama çok kanamalı bir gebelikti. Bu seferde hamilelik belirtilerim kayboldu kontrolüm 28 ine telaşlıyım yaşayan varmı?
canimyavrum_ Andi Merhaba 8.haftada benimde oyle oldu baya panikledim acile gittim iyidi cok sukur sizde bi gidip baktirin isterseniz endise ediyorsaniz insallahh iyidir sizin bebeginizde
KurabiyeninAnnesi123 Andi benimde 10. Haftadan sonra belirtilerim kaybolmuştu 26, haftaligm ara ara mide yanmam dışında belirtim yok oda 20 den sonra başladi hic belirtim olmadi
anonimuye Stres yapma canım hergun aynı seyirde olmuyor bnmde olmusu bulantılarm bitti sandm iki gün sonra sabahtan akşama kadar kustum. Yinede için rahat etmezse acile git orda bakarlar
Andi anonimuye benim zaten hiç bulantı kusma olmadı sadece göğüs hassasiyeti kalmadı karnım indi gibi falan bilmiyorum gerildim 😞
canimyavrum_ Andi kadin dogum devlet acilde kanama vs yoksa bakmak istemiyolar bende karnim agriyo demistim