Fulya90- bebeğim genelde kendini pek göstermedi ya da hep uyuyordu. Gittiğimiz ultrasonlarda bir iki kez bacak arasını çok kısa gördük ama pipi benzeri bişey göremedik biz… kimle konuştuysam da 12.hafta da bile pipisi bariz belliydi görmemek mümkün değil felan diyor 😂 erkek olması kız olması önemli değil de alışveriş yapmak için biraz daha beklesem mi acaba ?