Bir aylık bebeğim var gaz sancısından uyuyamıyor kıvranıyor ağlıyor sürekli ıkınıyor maflor ve nurse harveys kullanıyoruz doktor tavsiyesiyle
Nurse harveys ilk eczaneden almıştık çocuk bir hafta kadar rahattı o bitti e bebekten alayım dedim çok daha fazla arttı sancıları
Bu damlaları kullanmasak mı internette de bir sürü şikayet okudum siz ne düşünüyorsunuz ne iyi geliyor bu sancılara yada önereceğiniz başka iyi geliyor dediğiniz birşey var mı uykusuzluktan mahvolduk artık