melek_11 Kızlar merhaba bir oğlumuz olacak. Tek isim çift isim kararsızlığı yaşıyoruz. Sizde de benzer durumlar var mıı. Sizler nasıl düşünüyorsunuz?
Freefam melek_11 beni cok yoruyo iki isim ve herkes tek ismiyle hitap ediyo cocuklara sadece okul hayatinda sinavlarda falan zorluk gibi geliyor bana ben tek isim dusunuyorum
Ervazengin01 melek_11 ben çift isim istiyorum eşim tek isim bilmiyorum ama tek isim de olabilir yani. Benim düşündüklerim Yaser, Zahid, Alparslan, Yavuz Selim, eşimin düşündükleri Ömer, Hamza, Akif 😊
Melekozlu Tek her zaman iyidir diye düşünüyorum çünkü çift isim konduğunda ardı kesilmiyor hep çift isim bulmak zorunda kalıyo insan. Benimki Alparslan olucak inşallah
Buskyksl İki ismi birlikte kullanamayacağı için tek isim düşünüyoruz kızımda da tek isim koyduk nasipse oğluma da tek isim koyacağız
melek_11 Buskyksl @aslaninannesi7 Buskyksl Biz de tek isim istiyoruz ama işte isim konusunda eşimle kararsızlıklar çıkınca işin içinden çıkamadık. 😐 Eşim Barlas Altan Gökalp Altay Göktuğ diyor ben de Mert Çağan Utku isimlerini beğeniyorum. Siz ne koymayı düşüyorsunuz
aslaninannesi7 melek_11 aslan doğan planlıyoruz biz. Aslanı ben istiyorum doğan kayınpederimin adı. İşte böyle kararsızlıklar olduğu için iki isim olabilir eşinizin ve sizin istediğiniz iki ismi birleştirebilirsiniz.