Melk_plt00 Kalp atışı yok bebek küçük kesen küçük gelişmiyor dedi umutlu değilim aldıralım dedi o kadar çok ağladım ki bu lafı duyduktan sonra ikinci kürtajm olacak eğer bu da giderse sizce daha erken mi bir umut olabilir mi 🥹😢
Ayca123 Melk_plt00 başka doktora gittin mi acaba kaç haftada bir kontrole gidiyorsun kesen gelişmiyor dedi :/
Baby_B Melk_plt00 Canim bence baska bir doktora daha git.Özele gitmediysen özele git Kalp atisini 6+5 te duydum ben 7.haftada da duyulabiliyor
Semyil Melk_plt00 canım benimde başıma gelmişti bu durum doktor bu bebek gelişmez kürtajla alalım falan dedi ağlaya ağlaya başka doktora gittim meğerse geç döllenmeymiş 1 hafta sonra kalp stışını duyduk ama malesef sağlıksız olduğu için 12. Haftada kaybetmiştim
Melk_plt00 Ayca123 5 günde bi kontrole gidiyorum aslında kesede gelişmede var fotoğraflarda yan yana getirdiğimde kalp atışı daha yok diyor umudum yok bu gebelikten dedi
Ayca123 Melk_plt00 geç döllenme olabilir Allah büyüktür sen şimdiden sıkma canını bekle biraz bakalım
sacmalamakizim Melk_plt00 Zaten 6 haftalıkken hemen kalp atışı olmaz ki, onun için 1-2 hafta sonrası gün vermesi lazım duymak için, doktor da baya kötü konuşmuş değiştir bence.