Anneler tek yumurta ikizlerine hamileydim ama bebeklerimden birisinin kalbi durdu. Şuan karnımda duruyor. Ölü bebek sebebiyle diğer bebeğimde bazı kromozom bozuklukları olabilirmiş o sebeple bugün ikili tarama testim yapılacak. Neye dikkat etmeliyim, değerler kaç olmalı ? Hiçbir bilgim yok. Ense kalınlığının normal değeri kaç olmalı bilgisi olanlar yazabilir mi? 🌸