Dün doktorumuza kontrole gıttık ıkılı test sonucum ıcın aramışlardı düşük risk dediler fakat down sendromu kısmında biyokimya detayı var yaş ve hormanal etkı kısmı gıbı bıseymş 1/738 ile 1/881 gibi bi sonuç çıkmış ve riskli grupta orta da yer almışız bu değerle bu durumu yaşayan var mı nipt testi önerdiler yaptırmalı mıyım aldırmayı düşünmem ama bunu bılmelı mıyım üzüldüm ve kafam çok karıştı aynı durumları yaşayan var mı