Madagaskar Evet kesinlikle öneriyorum. Hatta daha önce yaptıracaktım ama çocuk doktorumuz benim oğlum olsa 4. Ay da yaptırırım demişti, sonra 3. Ay kontrolünde artık yaptırabiliriz dedi diye o zamana aldık. Ben özel klinik artık tekbir falan söylese de içinden söyler siye düşündüm ama doktor sünnet yaparken tekbirlerle dualarla kesti çok çok beğenmiştim. İlgisi de öyleydi, kontrol için fotoğrafla bilgileştik, fotoğraf çekimi vs yaptık kliniğinde. Ünal Adıgüzel di sünnet doktorumuzun adı. Bursa Nilüfer de, kesinlikle dönmeye başlamadan yaptırılmalı bence.