Marayyy Kızlar merhaba rahim ağzında büyük yaram var ilaçla tedavi oldum geçmedi doktorum da ya yakıcak ya dondurucak hangisi faydalı bilmiyorum ama sorum şu devlette yapmıyorum özel de fiyat olarak da 850 normalde ama 500 tl olucam siz bu işlemi nerde ne kadara yaptırdınız pahalı geldi bana devlet cok uğraşıyor beni dondurmuyor
Merveee277 Marayyy geçmiş olsun inşallah bir an önce geçer. Benim annemde de vardı aynı sorun ilaçl tedavi edildi geçmedi iki defa yakıldı bu arada yine haftada bir ilaç seansına gitti çok şükür 1.5 senede atlattı. Üniversite hastanesinde profesöre gidiyodu
Marayyy Merveee277 üniversite hastanesinden almak cok zor devlete gidiyorsun oda uğraşmıyor yakmakta dondurmakla ilaç verip gönderiyor benim ilaçla geçmiyor ve çocuk istiyorum bekleyemiyorm artık