Rabbım zamanında ve hayırlısını versin canım çok düşününce olmuyor ben ilk hamileligimde çok istedim çok kafaya taktım korunmadigimiz halde bile hamile kalamadım 2.5 yil ne zaman düşünmeyi bıraktım olursa olur olmazsa olmaz dedim bi sonraki ay hamile kaldım kızım şimdi 4 yaşında ve 30 haftalık oğluma hamileyim Rabbım bekletiyorsa guzellestiriyordur.