babyiscoming_ feridelevent_08 iyileşmek için tüm tuşlara basın bence, hergün nane limon kaynatıp için, mandalina çıktı alıp yiyin bol bol, limon yiyin c vitamini, portakal suyu atom suyu vs inşallah iyileşirsiniz
Ysmnpmk feridelevent_08 bolca sıcak şeyler tüketin limonlu çorba limonlu su gibi şeyler tüketin ayriyeten doktoruda bilgilendirin grip olmanız tutunmasina sorun yaratirmi diye çünkü şuan bunyeniz zayıf düşmüş eğer etkilicekse transferi erteleyin sizin emeginizden önemli bişey yok 1 ay geç olur ama olur en azından
Ysmnpmk feridelevent_08 bende yumurta toplama zamanı grip olmuştum ama tedavimi engellicek durumda değildim o yüzden bişey diyemiyorum
Leyla93- feridelevent_08 Canım hiç korkma içini ferah tut guzel ılık dusunu al bal lımon vıtamınlı seyler tuket inşallah ıyı olursun kendınıde hıc strese sokma gercekten olacagı varsa oluyor zaten ben ılk transferımde o kadar dıkkat etmıstım olmadı ıkıncı transferımde cok dıkkat etmedım ama cok sukur hamıleyım psikolojını ıyı tut yeter umarım guzel sonuclar alırsın 🌸
feridelevent_08 babyiscoming_ sabah erkenden çorba yaptım içtim soğan yedim mandalina limonlu çay tükettim bunları soğuk terliyorum başım ağrıyor burnum akıyorum biraz transfere kadar geçermi 😢😢
feridelevent_08 Ysmnpmk doğrudur haklısınız dün bugün bütün tuşlara basıyorum şükür kötü değilim ama korkuyorum okadar emek var sonuçta soğuk terliyorum uzandım şimdi iyi olurum inşallah akşama kadar olmazsa arayıp Dr ya söylicem
feridelevent_08 Ysmnpmk okadar dikkat ettim kendime şaka gibi 2 aydır bu anı bekliyorum olana bakın Allahım ya
Ysmnpmk feridelevent_08 hiç korkmayın olabildiğince toparlanmaya bakın transfer hazırlığına yenimi başladınız eğer yeniyse bı 15 gününüz var demektir
Tubayo feridelevent_08 üzülmeyin ben transfer olurken covid olmuştum. Hiç takılmayın böyle şeylere tek konsantrasyonunuz bebeğiniz olsun
Ysmnpmk feridelevent_08 zaten sakınan göze çöp batar diye boşa dememişler. Biseye heves edip beklerken başa bişey geliyor illaki bı doktorla görüşün en iyisi rabbim emeklerinizi boşa götürmesin inşallah 🤲🌸
feridelevent_08 Tubayo Güzel nonuç almışsınızdır inşallah 🤲🏻❤️ iptal olucak diye korkuyorum 😢 serum taktırsam bişey olurmu acaba
Yasemin1408 feridelevent_08 canim suanda serum yaptrablrsin amac bedenini ayaga kaldirmak . Transferden sonra sakın kendini ;) sakn stres yapma motiveni yuksek tut olumsuz dusunursen hersyn olumsuz olur bak bende transferimin 3. Gunundeyim ve kesinlkle negatiflik yaymiyorum vucuduma bebişlerim icn 🌸🥹
Tubayo feridelevent_08 evet başarıyla sonuçlandı çok şükür. İnsallah sizin de öyle olacak. Ben hiçbir şey yapmamıştım sadece serum fizyolojik alıp burnumu yıkıyordum bir de ılık duş alıyordum
feridelevent_08 Tubayo maşallah 😍 ben 42 kiloyum zayıfım korkum bünyem zayıf düşüp emeklerimiz boşa gitmesin rabbim korusun 🥺 inşallah 4 güne toparlanırım eşim aradı akşama serum taktıracak bi sakıncası yoktur inşallah
feridelevent_08 Ysmnpmk amin Allahrazı olsun ❤️ 4 gün var transfere 2 aydır bekliyorum ama şükür iyim sabahtan beri çok iyi baktım kendime meyve limonlu ılık su çorba soğan bolca dinlendim şimdide soğuk terliyorum bu iyi bişeymi
Ysmnpmk feridelevent_08 az kalmis canım inşallah hemen atlatırsın🤲🌸 terlemen iyi bişey terledikce üstünü değiştir ve ılık duş al canım duşta iyi geliyor mikrobu atmaya
Tubayo feridelevent_08 yok niye zararı olsun bol vitaminli gidersiniz transfere🥳 Ben de zayıfım hatta doğuma -1 kiloyla gittim hiç kilo almadım hamileyken göbeğim yoktu ama mühim olan sonuç. Umarım güzel sonucu görürsün sağlıcakla kavuşursun bebeğine
feridelevent_08 Leyla93- amin Allah razı olsun 🌹stresi kafamdan atmaya çalışıyorum şükür iyim sabah burnum akıyordu şimdi akmıyor sadece başım ağrıyor biraz bide gögüsüm yanıyor akşama hastaneye gidecez serum taktırmalımıyım sizce
feridelevent_08 Ysmnpmk Allah razı olsun çok teşekkür ederim ❤️ evet sık sık değiştiriyorum üstümü şükür iyim dualarınızı esirgemeyin lütfen ❤️