Canlarrr günaydın canım bat bugün normalde ama ben bulantım olunca şüphelendim evde idrar testim 2.çizgi silik çıktı ve antibiyotik de kullanıyordum da bırakmıştım yumurtlama haftasından beridir. O yüzden hemen öğrenmek istedim. İnşallah yükselir dua et bana 🙏🏻🌸