semrabgt Dilaralav canımmm 24 saat sonra yada bekleyebilirsen 2 gün sonra tekrarlaman lazım değer çok küçük çünkü normal hcg değerleri de 0-10 arası bence bi tekrarla 2 gün sonra
semrabgt Dilaralav 5 ten büyük olunca genelde pozitif oluyor ama artışı görmek için tekrarlamakta fayda var inşallah güzel haberler alırsın 🥰 dikkat et bu süreçte yine de
Altin23 Dilaralav canım tebrikler hamilesin ama her gün düzenli kan ver sağlıklı artış olması lazım. Birkaç katına çıkması lazım her gün bir öncekine göre
Dilaralav Altin23 teşekkür ederim canım öyle yapayım haftaya pazartesi günü tekrar giderim inşallah artış gösterir 🙏🏻🥰
Aslaninannesi_ Altin23 hergüm değil iki gün sonra tekrar vermesi yeterli artış varmış diye artış varsa zaten hamile demek daha betaya da bakılmaz doktora gidebilir
Dilaralav Aslaninannesi_ pazartesi gideceğim canım dünden sonra 3 gün geçmiş olur belli olur inşallah
myangelson Dilaralav bu sonuca göre hamilelik var çok yeni 2 gün sonra aynı yerde tekrarlayın mümkünse aynı saatlerde 😊
elifsudgn Merhaba adetin gecikti mi daha önce ben adetim gecikmeden kan verdim değerim 8 çıkmıştı 2 gün sonra tekrar kan verdim değerim düştü doktor kimyasal gebelik dedi umarım hamilesindir 🤲
Dilaralav elifsudgn merhaba normalde bugün olmam lazımdı bat 13 Eylül’dü. İdrar testi de yaptım ben onda da 2.çizgi silik çıktı siz idrar testi yapmış mıydınız
myangelson Dilaralav aynı yerde olması gerekiyor ama laboratuvar farkından dolayı sıkıntı olabilir çünkü düzgün takip yapılamaz
Dilaralav myangelson ama ben acilde 1 defa mahsus ısrarla verdim burda betaya bakmıyoruz dediler ne yapıcam