semrabgt 45 dk önce başlayan tekmelere uyanmamla birlikte hala devam eden tekmelerle yatakta oturuyor bulunmaktayım 😂😂 heralde şimdiden alıştırma yaptırıyor bize 🤭 kızlarr kimler aynı durumda ?? 33. Hafta
Hatice5258 semrabgt ağzıma ediyo valla mide yanması ekşimesi sizde de oluyormu beter bişey yaa😞😖 33+4
semrabgt Hatice5258 sabah 5 te kalktım 8 de yattım tekrar gece zaten saat başı mide yanmasına kalkıyorum maalesef 3. Trimester bence doğum sonrasının fragmanı 😂😂
semrabgt prens_prenses_annesi aman aman 😂😂 sayımızı bilelim dememe gerek yok 3. Trimester hep birlikte nöbetteyiz sanırım 😂
Gamzeli_03 semrabgt geliyor gelmekte olan bizde bugün 4 aylık olduk çok erken uyandı altı üstü temizlendi beyefendi karnı doydu 🤗 şuan beşikte bal gibi uyuyor 😍🥰 Rabb’im sizlere de göstersin inş bu bugünleri 🤲🏻😘♥️🤗😍🥰
semrabgt Gamzeli_03 ayyyy maşallah Allah analı babalı büyütsün inşallah . Bizde o günlere geliriz inşallah :)) zor ama her anı ayrı güzel 🥰🥰🥰🥰
snoopy Salçalı hiçbir yemek yiyemiyorum. Yemekten sonra hiç uzanamıyorum hep dik oturuyorum. Gece de oturur gibi yaslanarak uyumaya çalışıyorum 🥹
semrabgt snoopy benim mide yanmamdan daha çok hareketli oluşu uyandırıyor 😂😂 bizim ki gece her zaman online
semrabgt Zehranisa25 oh maşallah kuzu 🥰🥰🥰 sizin çok çok az kalmış Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😊 1 haftaya kalmaz bence artık 😂
semrabgt Ysmnpmk sorma 🤦🏼♀️ durumlar aynı iki saatte bir doğunca emzirmeye kalkacağız şimdi de iki saatte bir tuvalete her türlü ayaktayız 😂🥰
eliifyavuz00 semrabgt uyuyamıyorum ki uyanayım allahim yardım etsin hepimize gerçekten artık cok zorlanıyorum
semrabgt eliifyavuz00 koca göbekle sağdan sola soldan sağa dönerken uyanmaları geçtim bütün gece karnımdaki tepişmeler bu aralar çok çok fazla 😂😂 neyse alıştırma yaptırıyorlar bize öyle düşünmek lazım 🥰🤭
Hatice5258 semrabgt ben bölüm başlasın istiyom artık en azından doğumdan kurtulcam bişey olucak korkusundan
semrabgt Hatice5258 evetttt en azından yanımızda olurlar. Böyle içten içten bu kadar hareketli olunca da korkutuyor . İnşallah zamanımız gelsin de doğuralım bitsin sonra normal nöbet tutmaya varım 🙃🙃