kindacute Zuluss yeterli protein almıyor olabilir misin acaba, ben de protein eksik aldıysam asla doymamış gibi hissediyorum bazen. Ne de olsa yediklerimiz sadece mideyi doldurmak için değil bedeni beslemek için lazım. Sürekli yemek insülin direnci de oluşturabilir.
Zuluss kindacute bilemiyorumki meyvede yiyorum her şey yiyorum sütde içiyorum ilaçlarda var magnezyum vitamin falan yinede yok doyamıyorum
kindacute Zuluss gün bir iki porsiyon et tavuk balık baklagiller grubundan tüketiyorsan protein alıyorsundur. Kahvaltıda yumurta tüketimi de tokluk süresini çok etkiliyor yiyebiliyorsan iki tane daha iyi olur, şeker ölçümü vs yaptırdın mı hiç o sebepten de olabiliyor çünkü
Merviis Ayy bende sürekli bir şeyler yemek istiyorum 19 haftalığım 7 kilo aldım 🤦🏼♀️😅 çorba ,süt,yoğurtla bastırmaya çalışıyorum 😂
kindacute Zuluss şeker yükleme testi değil canım sadece ölçüm olarak, şekerin varsa o da açlık yapar çünkü
Merviis Zuluss keşkeeeee kilo almamak için böyle uğraşıyorum işte meyveli kefirler tıkıyor beni birazcık 😂 bunları da içip yemesem ne yesem diye dolaba saldırıyorum resmen 🤦🏼♀️
Alinrabia Zuluss bnde son ayımdayım bır haftadır boyleyım sureklı yemek istiyorum dızgınlıyorum kendımı ya da esım durduruyor bı keresınde yenı kahvaltı yapmıstık gunde ıkı ogun yerız aralarda meyve falan yerız esımle ama o gun kahvaltıyı yenı yaptık aradan cok zaman gecmedı esıme donup acıktım demıstım sacmalama yenı yedık demıstı bna 😂
Annelikmghb Zuluss bende öyleydim onumden tabagi kaldirmadan geri acıkıyordum doktor az ve sık beslen dedi ara öğünler bebege saglikli seyler olsun mesela kefir fındık badem kabak cekirdegi süt muz avakado bu tür seyleri ara öğün yap yemegi doymadan kalk
elifdemir09 Bende öyleyim doymak nedir bilmiyorum her saat başı acıkıyorum Çok kilo almadım aslında çünkü ilk 22 23 hafta hiç bir şey yiyemedim Şuan 26 haftalığız 2 3 haftadır asla doymuyorum