Kızlar akşam 6 gibi nişana benzer ama akıntı da olabilir dediğim bir şey geldi. Sonrasında 9 gibi ağrılarım oldu hatta 8 dakikada bir düzenli bel ve kasık ağrım oldu ama duş aldıktan sonra hafifledi ve düzenliliği gitti. Hatta şu an ağrım yok. Bu gerçek sancı mıdır yalancı sancı mıdır? Bebeğin hareketlerini de net bir şekilde hissediyorum