5 yıldır 5 defa kimyasal yaşadım sağlıklı bir gebelik oluşmadı Ağustos ayında transfer oldum değerim düşüktü ama artıyordu bugğn düşmüş ve doktorum kimyasal gebelik dedi 😭 Duygularım okadar karıştıki ağlamaktan kendimi alamıyorum olmadı yine tutunamadı yavrum inşallah bir gün bende Anne oldum diye gelirim buraya burda durmanın bir anlamıda faydasıda yok allaha emanet olun👋😢 İnşallah isteyen herkese rabbim nasip eder aratmadan beklemeden 🌸