ssevv41 Kızlar sancım çıktı 35 haftalık hamileyim nst cihazında da sancım geldikçe 20lere çıkıyor çok korkuyorum sizce sancım durur mu
gzm_42 ssevv41 belki durur geçen hafta bende yattım hastanede 5 dakikaya bir giren sancım vardı doktor aç susuz bekletti beni doğuma almak için devam ederse diye elhamdülillah geçti benim sancım ama bı ara doğuruyorum sandım
Booksandcats 20 aslında çok fazla bir değer değil 100 üstünü de gördüm doğumum başlamadı riskli bir durumunuz yoksa panik olmayın
Booksandcats ssevv41 100ün üstünde ve düzenli aralıklarla 5 dakikada bir gelmesi lazım doğurman için dediler ama her vücut bir değil bilemedim yine de 🤷♀️
33caglaunlu Benimde 50 40 36 20 arası girdi geldi hatda doğum olur diye sevindim ama yok ben bu sancıları hafif his etdim ama doktor bu hafta digurursun dedi bekliyorum haftaya salı kontrol var