173436 Hanımlar bir hafta on gündür adet ağrısı gibi karnım çok ağrıyor ara ara henüz nstlerde hiç sancım yol bebek kanala girmemiş açılmam yok bu şekilde ağrı yaşayan var mı çok ağrıyor karnım artık çok zorlanıyorum sebebi ne olabilir
Booksandcats 39+1im ben de bugün adet ağrısı gibi çok yaşamadım ama kemik ağrım vs çok oldu kemiklerin açılıyor olabilir normal bir durum dedi doktorum da
173436 Booksandcats ne zaman gelecek bu bebişler artık desteksiz oturup kalkıp dönemiyorum benimkinin hiç gelmeye niyeti yok gibi
Booksandcats 173436 ayy bilmiyorum valla benim gece 1 gibi nişanım geldi heyecan bastı sancılarım da düzenli ilerliyor gibi uyuyamadım ama 2 gündür sağımdan soluma dönemedim ağrıdan acıdan hele yattığım yerden kalkmak ayrı bi işkenceydi
173436 Booksandcats hadi rabbim bir avazda kurtarsın sağlıkla al bebibişini inşallah kucağına son düzlükteyiz ☺️