aysemmi Bu başlığı forumda görünce ne olduğunu anlamıyordum pek doğurmuşlar diye düşünüyordum şimdi bana da gelmiş adettendir yazayım dedim 😂 sona geliyoruz inşallah
Cansu-2600 aysemmi Ayyyy banada 3 gün önce geldi gördüğümde neeee nasıl oldum böyle ay acaba nasıl basıcam ne zaman basıcam vs diye dahada heyecan oldu icimde 🤩
68pembemavi01 aysemmi Bana da 34 haftalıkken geldi şuan 34+2 yiz nasipse 40 gün kaldı inşaAllah Rabbim hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤲🌺