Booksandcats Kızlar nişanınız geldikten sonra ne zaman doğurdunuz? 1 haftadan fazla oldu 2 cm açıklıkla geziyordum 1 saat önce nişanım geldi tek parça halinde kocaman sümük gibi bir şeydi benimki kan yoktu tamamen sarıydı biraz da sancım var gibi 8-10 dk aralıklarla geliyor gibi saydım yarın falan doğurur muyum acaba 🥹 3 kere yanlış alarma geçirdi minnoş bizi bu sefer doğsun artık istiyorum 39+1im
Haavvva Booksandcats benimde ilk hamileligimde beyazimsi sümük gibi gelmişti nisanim geldikten 1 gün sonra dogumum oldu tabi kişiden kişiye değişiyor ama yakındır yani
vezozcan Booksandcats benimde 3 cm acillikligim var üçüncü gebeliğim diğerlerinde hic Nisan yalancı sancı vs yaşamamıştım bunda 3 gündür sancilarim oluyor düzensiz ve bugün nisanim geldi bende seninle beraber bekleyeyim🫠
Zehrayenianne Booksandcats benim nişanım gelmişti ardından hemen suyum geldi 12 saat sonra da doğum yaptım
Booksandcats Haavvva ay inşallah benimki de yakındır internette 1-2 haftayı bulabilir yazıyor ama sabırsızlanıyorum ben biraz 🙈
Booksandcats vezozcan benim de ilk gebeliğim beraber bekleyelim 🥰 sizin kaç haftalık acaba? Benim nişanım geleli 1 saat falan oldu sancım var ama çok acılı ağrılı değil şu an için
Petek35Ozcan Benim bildiğim nişan renkli gelir ya kırmızı ya kahverengine yakın ilk defa beyaz veya sarı geldiğini duydum ben ilk gebeligimde kahverengi gibi gelmişti akıntı gibiydi yani adetin son günlerdeki gibi, aynı gün doğurmuştum
Booksandcats Petek35Ozcan ben de burdaki yorumlarda hep kanlı olarak okumuştum ama internetten baktığımda sarı da olabileceği yazıyor bir de tek parça halinde kocaman bir sümük topağı gibiydi 🙄
vezozcan Booksandcats 37 oldu tam erken doğum riskim vardi zaten bu zamana kadar iyi geldi , benim 6 7 saat oluyor geleli nisanin kasılmam ve sancilarim oluyor ama hiç Bi şekilde düzenli değil sizinki düzenli mi kac dk bir geliyor
Petek35Ozcan Booksandcats kiz o bendede oluyor nişanim mi geldi bende anlamadım 😳 allahtan yarın randevum var bakarız artık neler oluyor🙂
Booksandcats vezozcan düzenli gibi hissediyorum genelde 10-11 dk civarında şu an için ama 14-15e çıktığı da oluyor aralığın 7-8e düştüğü de oluyor heyecandan uyuyamadım biraz daha süre tutup bekliycem
Lovely77 vezozcan tamamen ayni durumddayiz bir ara hastaneye gittim duzenli sancim vardi ama sonradan sancim duzensizlesti azaldi eve gönderdiler
Booksandcats Zehrayenianne ay ne güzel nişanınız geldikten sonra bişeyler yaptınız mı peki doğum için yoksa beklediniz mi sadece
vezozcan Booksandcats Duşa girip duşta karnını ve belini ovmanı tavsiye ederim düzene sokucaktir sancılarını sağ salim kucağına al inşallah ❤️
Zehrayenianne Booksandcats nişanım geldikten sonra leğene sıcak su doldurdum içine de oturdum sırtıma sıcak su tuttum bu benim sancımı başlatmıştı sonra da doğum oldu zaten
Booksandcats vezozcan bi deniyim hemen inşallah iyi gelir 🙈 inşallah sen de sağ salim kucağına alırsın bebeğini bi değişiklik olursa yazarım mutlaka sen de yaz
vezozcan Booksandcats müjdeli haberini bekliyor olacağım bol bol su içmeye bak bu arada faydasını görürsün inşallah çömelip kalk sürekli 😊
Booksandcats Petek35Ozcan ben çarşamba günü doktora gitmiştim açıklık kontrolü yaptı biraz da uyarı verdim belki doğumunu başlatır demişti inşallah başlamıştır artık 🙄 sen de bi git belki muayene yapırsa tetikler kaç haftalıksın
Petek35Ozcan Booksandcats ay inşallah ya bende bu açıklık muayenesi işe yaramıyor sanki😑40 haftalik oldum canım tık yok bence yarın doktor bir hafta daha erteler🥲 inşallah sende yakın zamanda kurtulursun kucağına alırsın bebeğini