Ne yazık ki yüksek kiloyla başladım hamileliğe.Kilomdan +30 fazlayla.8 kilo verdim bilmeden hala almadım 23. haftadayım göbeğim zaten vardı bence bir değişim yok.Gelişimide iyi bebeğin çok şükür bir sıkıntı yok.Zayıf olsam muhtemelen hala belli olmayacaktı göbeğim bu durum canımı çok sıkıyor bile bile sağlıksız kiloda hamile kaldım diye vicdan yapıyorum.