Semrautu Kızlarrr kaç gününüz kaldı 36+2 oldum, benim son 26 gün 😍😍 şuan herşey normal görünüyor bakalım haftaya doktor ne diyecek 🥰😍 Sağlıkla gelsin kızım 👧
68pembemavi01 perihankrkya Ben 34+2 yim 40 gün kaldı diyor sizin yanlışınız olmasın sezeryan mı olacaksınız o kadar az kalmış
Cansu-2600 Semrautu 34+3 haftalığız bizde. Uygulamaya göre 39 gün kaldı iki hafta sonra doktor kontrolüm var o zaman doğum şekli belli olacak çok heyecanlıyım 🤩
Annelikmghb Semrautu sezeryan olacagim icin on gün erken aliyorlar banada son 99 insallah su gibi haftalrim biter de biran once kucagima alirim saglikla kizimi. Sizin günleriniz az kalmis hepinizi Allah bir avazda kurtarsin. Cok zor geçiyor migde yanmasindan yatamiyorum 🫢