Muhammedmomss Kızlar sağıma veya soluma yatarken korkuyla yatıyorum 😄 çocuk acaba esiliyomu diye içime şüphe düşiuo ama baika türlüde yatma pozisyonu olmuyo hamilelikte
Mucizeayla Muhammedmomss valla ben ikizlere hamileyim özellikle yatınca tepisiyolar bende hangisi az tepisiyosa onun üstüne yatıyorum umarım ezilmiyordur başka çaresi yok 🤣
basakc36 Muhammedmomss Sola yatıyorum olmuyor sağa yatıyorum olmuyor sırt üstü olmuyor en son oturup uyumaya çalışacağım😂 Sağa dönüyorum ordan bi tekme geliyor vicdanım rahat etmiyor bu sefer😂
Emos42 Muhammedmomss sakın olun arkadaşlar ben bebişimi ezmediysem sizde etmezsiniz gece fark etmeden yüz üstü bile yatıyorum ve 110 kiloyum çocuğum neler çekiyor kim bilir içerde 😄😄
Gamzzkan Muhammedmomss sola yatıyorum her ne kadar rahat etmesemde. Bebeğe kan akışı en iyi sola yatınca oluyormuş doktorum hep sola yat dedi. Arada illaki dönüyorum fark etmeden . Ama hemen soluma geri dönüyorum
Mucizeayla mcansu yani diğer haraketli olanın üstüne yatsam bu sefer ben uyuyamicam birinin fedakarlık yapması gerekiyor oda az hareketli olan oluyor 🤣🤣
Sumeyye-Emre basakc36 bende aynı şekilde 🥲 o kadar rahatsız oluyorum ki 7 ayı geçti iyice yatmakta zorlanıyorum bu gece resmen oturup ağladım yani
Smyydlgcc basakc36 Sola doğru yatınca bebeğe giden kan akışı iyi oluyormuş. Ben de sağa yatınca dürtüy6😅 elleri ve ayakları sağ tarafımda, Doktorum duruş pozisyonunu gösterdi.
Fatma-ylmz Emos42 bir kere uyandığımda Niğde ağrısıyla uyanmıştım ve aklıma ilk yüz üstü mü uyudum gelmişti ve endişelenmiştim çok
Caglacolak5237 İlk yattığımda sola yatıyorum. Aslında sola yatmak gebelikte en doğru pozisyonmuş bebeğin daha rahat beslenmesini sağlıyormuş. Ama ben uyurken sırt üstü de uyandığım oluyo çoğunlukla yada sağa da dönüyorum.
Gokturkmom_ Muhammedmomss yan yatmaya çalışıyorum bacak arama yastık koyuyorum rahat oluyor, normalde yüz üstü uyumayı seven birisiyim o kadar özledim ki anlatamam😴
Mucizeayla Gokturkmom_ 😂😂 doğunca yeterince uykusuz kalicaz şimdi birazcık bencillik yapıp kendimizin rahat olduğu pozisyonda uyuyabilirz bence 😁
perihankrkya Muhammedmomss sagima yatiyorum oglum tepikliyor soluma donuyorum vurmuyor hic ama hep sağa yatinca vuruyor rahatsız oluyor heralde bende sola yatiyorum hep napim beyfendinin keyfine gore haraket ediyorum😂