zeydalp 8. Haftada düşük yaşadım. Progestan fitil kullanmıştım her ihtimale karşı. Düşükten hemen sonra tekrar gebe kaldım. Kendimi hareket konusunda da hiç kısıtlamadım çok şükür bi kanama veya lekelenme olmadı şimdiye kadar. Doktorlar her ihtimale karşı biraz korkutuyorlar sen gönlünü ferah tut. Yukarı uzanma, eğilip kalkarken dikkat et, ağır kaldırma ve vitaminlerini kullan ☺️