Merhaba bebeğim 3470 gram doğdu her bebek gibi kilo kaybetti evet bu normal biliyorum ama 12 günlükken 3400 gramdı 18 günlükken 3500, doğum kilosunu ancak yakaladı 18. Günde ayrıca 6 günde 100 gram alması az değil mi? Vicdan azabı çekiyorum kendimi kötü hissediyorum çünkü emziremedim bebeğimi dünden beri ancak mememi tutturabildim çenesi güçlenince çünkü meme ucum yoktu ağladı hep tutamayınca ama sütüm 4. Gün geldi ve sağıp vermeye çalıştım hep. Mama ile beslendi bu zamana kadar çoğunlukla zaten sezeryanlı olduğum için kendimi toparlamam da sürdü biraz. Bugün de eşim şey dedi bir arkadaşının bebeği 2500 gram doğmuştu bizim kızla aynı kilodaymış bizimki neden doğum kilosunda hâlâ dedi o da tetikledi beni sanırım. O bebek 40 günlük Allah sağlık versin herkesin bebeğine bizim kız da o kadar kilo alır herhalde dedim ben de o zamana ne diyeyim. Kendime böyle şeyleri hiç takmayacağım sağlıklı olduğu sürece derdim ama takılıyormuş. Derdim kimsenin çocuğuyla kendimkini yarıştırmak değil gerçekten sadece bir yerde yanlış yapıyorsam baştan düzeltmek istiyorum. Şimdi emiyor bebeğim beni bugün bol bol emzirdim bir memede en az 20-30 dakika beklettim ama korkumdan aç kalır diye mama vermeye de devam ediyorum azalttım ama verdiğimin hepsini içerdi normalde içmedi mesela demek ki doyuyor mu? Ağzının kenarında süt birikti hep yutkundu. Nasıl anlarım doğduğunu aç kalmadığını ne bileyim huzurlu görünüyor ama uyumuyor mesela bu aralar. Anne olmak ne zormuş :(