Bugün sabah kontrole gittim 10.30 da doktor çatı muayenesi yaptı ve 4-5 cm açılmam olduğunu söyledi nişan göderiyorum bugün veya yarın doğum gerçekleşecek dedi. Klinikten çıktım eşim ile birlikte avmde bir saat dolaştık yemek yemek istedim oturamadığım için yemek yiyemedim eve doğru geçerken sancılarım başladı saat 1.30 gibi sonra dayanamayacak duruma geldim duş almak istedim duşa girer girmez suyum geldi ve yarım saat içinde hastaneye gittik saat 15.50 ye kadar sancı çektim ve 15.55 te oğlum dünyaya geldi bugünkü muayene doktor tahmini 3.300 gr olduğunu söylemişti bizi çok şaşırttı ve 4.020 kg olarak dünyaya geldi çok şükür benim için zor bir gündü rabbim herkese hızlı ve kolay doğum nasip etsin 🙏🏼❤️