Bugün 36+2 yiz ve 36+0 dan beri sancı, bıçak saplanır gibi ağrılar başladı. Özellikle bugün de sanki vajinamın içinde el varmış gibi birisi içeri tarafla oynuyormuş gibi canım acıyor. Sizce bunlar kanala girdiği için mi? Pzt kontrolüm var zaten gideceğim ama yine de tecrübeli kişilere sormak istedim