Hayırlı geceler arkadaşlar ben henüz 6 haftalık hamileyim ama yaklaşık bir haftadır hemen hemen her gün kalbime ani giren ama en fazla 10-15 dk süren bir ağrım var. Aynı zamanda ara ara çarpıntım da oluyor ama normal karşılıyorum gebeliğe bağlıdır diye bende de panik atak var bu arada. Ama bu iki gündür aynı zamanda nefes darlığı, sanki aldığım oksijen ciğerlerime yetmiyor gibi bir his var sürekli derin derin nefes alıyorum ama rahatlayamıyorum. Bu kadar erken bu tarz şikayetleri olan var mı ya da bu durum normal mi? Doktora gitmeyi düşünüyorum zaten yarın ama başlığı görünce de yazmak istedim. Yaşayan varsa ve yazarsa çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim 🙏