Sibel-28 Erkek bebek bekliyoruz 20 haftalık olduk hala ortada net bir isim yok eşim Altay olsun istiyor ben bir türlü sıcak bakamadım aklımda Mert var benimde böyle olunca eşimde Mert Altay olsun ikimizinde gönlü olsun dedi sizce nasıl fikir verir misiniz?