ZeynepSemegirAkkurt Yeşim beyazgün diye geçiyor, yıkarda birisi Bedia hanım demiş , ona gitmenizi tavsiye etmem kardeşimi o doğurdu, normal Doğum sırasında bebegın kolu takıldığı için sağ kolunun sinirleri zedelendi . 10 güne geçer doktoru demişti egzersiz yaptırdılar bebeğe geçmedi. En sonunda Acıbadem’de fizik tedavi Prof. doktoruna görürdüler onun gösterdiği hareketlerle 3 ay sonra kolu diğer kolu gibi normale döndü şuan ikisini aynı kullanabılıyor ama doktor önemli bence. Her muayenede birisine gidip deneyin içinize sinene gidin . Hastane de çalışan arkadaşlarımda kime sorsam Yeşim hanıma git muhakkak diyorlar genede kendin karar ver