Ftmaa28 bende de ayni oluyo. Silikon kisim var ya ordan pompalama yaoiyorum. Ay nasil anlatcam kiz onj 😂 bak simdi silikon (yani bebegim emdigi) kisimdan tutup sıkıp birskiyorum bi kac defa. Suyun girdigi delikler (yani emzigin o tutma yeri mi ne) orasi asagi gelcek sekilde tutul yapiyorum. O deliklerden geri cikiyo. Emzik biberon yikama deterjani ile yikadigimda icine köpük giriyo. O zaman da delik kisimdan icine su almasini saglayip ayni diger anlattigimi yapip icindeki suyu boşaltıyorum. Kopuk iyice ciksin diye bunu bi kac defa teklarliyorum. En son silikon yerinden elimle tuttugum icin (bu konuda cok hassasimdir) sadece silikon kisma su tutuyorum sonra salauip suyunu attiriyorum uzun oldu hatta anlatabildim mi bilemiyorum