Ayse1-1 tamamdanolmuss uyku problemi bende de var geceleri birden uyanıyorum tekrar uyuyamıyorum sağdan sola döneyim diyorm o kadar zorlanıyorum ki
tamamdanolmuss Ayse1-1 yatakta dönmeye çalışırken eşim deprem oluyor sanıyor cebelleşiyorum diye 😂 bir de hataylıyız oluşan korkuyu düşünün 😂😂😂
Ayse1-1 tamamdanolmuss hahahahhaha gerçekten öyle tam olarak 😅 benim eşimde korkuyla zıplıyor noldu diye😅
Bendiyebiri_ tamamdanolmuss ay bide o var doğru benimkiler de hadi ya doğur gelelim yada gel burda bulusalim diyor kimse kimsenin halinden anlamiyor 😂😂😂 parklara gelin diyorum bende hem tur atarken buluşuruz diyorum bizmi doguracaz diyolar
Ecekrk tamamdanolmuss biryerde de 34 diye okumuştum deyişiyle kaynaktan kaynağa ama anladığım kadarıyla bebekten bebeğe degisiyor kimi 40ta doğmuyor ciğer gelişmiyor küvete giriyor kimi 32 doyuyor ciğer gelişmiş oluyor
tamamdanolmuss Ecekrk aynen bebeğin kendi gelişimine bağlı aslında. Halamın oğlu 30 sene önce 7 aylık doğmuş ne kuvözdeki girmiş ne hastanede kalmış çok sağlıklı doğmuş