Selam kızlar 37. Haftaya girdik çok şükür. 32.haftadan itibaren nst de sancılar çıkıyordu serum ve ilaçlarla durdurduk, çok şükür 37 ye geldik. Doktorum artık şimdiden sonra doğsa bile sıkıntı yok dedi. Çok heyecanlandımm acaba ne zaman doğacak :) bir de başak burcu mı terazi mi olacak merak ediyorum :) duygularım karmakarışık bir yandan hemen doğsun istiyorum bir taraftan da doğmasın istiyorum sizde de öyle mii? Bir de nasıl gidiyor yeni güncellemeler geldi mi ? Benim şimdiye kadar çatlağım olmamıstı ama bugün fark ettim ki yavastan catlak olusmaya baslamıs:(