Barbie77 çok teşekkür ederim güzel cevabın için birileri sanki koymuşum gibi çocuğu yazık felan diyor daha cinsiyeti belki değil koymadimda ben iki ismide begenmedim burda daha tuaf işim görünce bende sorum sandim bende değilmiş teşekkür ederim doğru tepki vermisim