Merhaba 5 haftalık hamileyim sağ alt karnında aşırı bir ağrı vardı doktora gittiğimde sağ yumurtlaikta bir kist buldu ama çok küçük ve zararsız dedi. Zamanla küçülür dedi.ayrica küçük bir kanama alanı gördü o yüzden progesteron başladık. Aranızda bu sorunu yaşayıp aşan birisi varmı varsa yardımcı olur mu acaba nasıl atlattiniz ne zaman geçer ?