Hasret18ayaz Kızlar cougunda belirti kanama vs olmamış çok korkuyorum kalp atışı için yarın gidicez ama hiç olusmasa yada dursa kalbi bir belirti veriyormu yasaynlar yazarsa yardımcı olursa çok sevinirim
Berrakk39999 Hasret18ayaz benim mide bulantım azalmıştı o midemdeki rahatsızlık hissi gitmişti o kadar. Ama kötü düşünmeyin inşallah yarın duyacaksınız o güzel sesi🫶
_Mother_ Hasret18ayaz canım kendini korktma böyle güzel düşün ki güzel şeyler olsun inşallah sağlıkla büyüyecek bebeğin
Hasret18ayaz Berrakk39999 mide bulantım hiç yok başlamadı henüz göğüs hasassiyeti hariç hiçbir gebelik belirtim yok açıkçası hafif kasıklarımda ağrılarım oluyor doktorlar baştan gebelik sağlıklı değil sonlandiralim dediler o sebeple korkuyorum
Hasret18ayaz Berrakk39999 beta artisim yavaş ilerledi 5+5 de kese ve yolk saç 6+1 de bebek göründü yarında kalp atışı için randevumuz var
_Mother_ Hasret18ayaz korkmakta haklısın ama işte bazen insan düşündükçe de çekiyor kan sulandırıcı falan başlattı mı
Berrakk39999 Hasret18ayaz benim başından beri kanama alanım vardı gittikçe büyüdü sebebim o oldu senin olması için bir sebep yok. Olması gerektiği zamanlarda bebeği ve keseyi görmüşsün hiç karartma kalbini inşallah yarın güzel haberler alırsın🌸
Hasret18ayaz Femay beta degerlerim.yavas ilerledi onun haricinde bir sorun yok şükür bebek göründü ama kalp atışı için yarın gidicez beta artışı yavaş olduğu için sağlıksız dediler
Hasret18ayaz Berrakk39999 inşallah çok teşekkür ederim ♥️ Rabbim sizede en hayırlı ve güzel.olanini.nasip etsin
Hasret18ayaz Tomucuk12 7+1 im şuan bende 6+1 bebek göründü kalp atışı yoktu dün çağırmıştı doktor kalp atışı için eşimde duymak.istedigi için yarın gidicez
Mervehuma Hiç anlamamıştım ben belirti yoktu kalbi Durali 15 gün olmuştu karnimda kötü düşünme cnm kötü olmasin