35+3 üm sık sık yaşarım. Geçen gün enfeksiyon için tek doz ilaç yazdı geçti ishalim, enfeksiyonla mı alakalı bilemiyorum. Ama ayıptır söylemesi saat başı tuvalete giderim ve hiç boş dönmem, sözde kabız olursun sıkıntı yaşarsın dalan derler ama genel hamilelik dönemim boyunca hiç kabızlık yaşamadım, ishal olduğum gün sayısı da hayli fazladır/