Be65tul Kızlar doktor kontorlum vardı 34 e iki gün kaldı 3 hafta sonra bekliyorum dedi sizce gün mü verecek
drn5410 Be65tul direk 37ye mi cagirdi 2 haftada bir nst gir falan demedi mi 🤔 son haftalar daha sık gidiliyor diye biliyorum ama .. ilk çocuk mu normal mi olacak sezeryan mi
2mnnosanne123 Be65tul bende bugn 33 oldum doktrum 2 haftada bir el dedi nts için ve sezeryan olacam 2. hamilelgm
Be65tul 2mnnosanne123 benden istemedi hayret 3 hafta sonra gel dedi bana o zaman da 37 bin icinde oluyoruz