Hanimlar aksam 10′da 18 doz levemir insulin vuruyorum bu aksam igne ucunu takmadan dozu ayarladım sonra igneyi taktım neyse igneyi vurdum sol ust bacağa biraz tuttum 30 saniye kadar sonra cektim tam igne ucunu cikarip cope atcaktim etrafi insulin kokusu kapladı (kuscaktım) ignenin dışına kadar akmış elime bile geldi… napcağımı saşırdım içime enjekte edilmedi mi ama mümkun degil sonra igne ucunu denedim gayet sağlam calısıyo… napcam başıma ilk defa geldi lutfen bilgisi olan bişey diyebilir mi 😔😔😔😔