bilgeeS Doğum sancısı mı değil mi anlamıyorum sürekli bir ağrım kasılmam var kasıklarım ağrıyor bebek hep toplanıyor 39+4 üm hastaneye gitmek istemiyorum hemen anlamadan
Eliyuss bilgeeS Sıcak duş alın iyi gelecektir . 5 dk dan asaga düşünce sancılar hastenye gidin bence . Hastane uzaklığı da önemli
Eliyuss bilgeeS doğum ya da değil kimse diyemez . Sancı sıklığınızi takip etmelisiniz . 5 dk ya düşünce doktorum bana hemen gel demişti . Riske atmayın