seyma0661 Rumeysaerd1 bende bulantılara rağmen hala annelik psikolojisine giremedim. Karnım büyüyor ama sanki yemek yemekten kilo alıyormuşum gibi 😂 Bazen bebeği unutup yatağa atıyorum kendimi sonra hatırlıyorum daha sakin hareket etmem gerektiğini 😂😂
Larraa 13+3 ben çok fazla bulantı çektiğim için artık hamile olduğum fikrine baya baya çok alıştım 😄 Bulantılar geçti şimdi bazen unutuyorum ama güzel gidiyor genel olarak iyiyim cinsiyet öğrenmeyi bekliyorum 🥰
seyma0661 Rumeysaerd1 13+5teyiz. Gebe kalmadan önce göbeğim yoktu ama bende pcos olduğu için 2 ay adet olmadan hamile kaldım onun da etkisi olabilir şişlikte. Bide bazı insanların iç karnı geniş bazılarınınki dar oluyormuş. Normalde de yemek yesem su bile içsem hemen şişerdi 🥹