Byzz61 Kızlar kan testi verdim 7 gün geçti hep 0.100 çıkardı böyle çıktı artma ihtimali var mı yoksa olsa çıkarmıydı
zey-nep11 Byzz61 maşallah ne acelen vardı🤣 beklesene güzelce 14 15 gun olsun yumurtlama gunu dolsun 7 ne cok erken coook geçmezki hemen kana ıdrara 12 14 de kana 17 de idrara gecıyor. Az sabıe kuzu
Edanur0910 Byzz61 canım benim zaten yumurtlamanın üstünden bile 12-15 gün sonra idrara ondan sonra kana düşüyor çok erken davranmışsın regl iki gün kala anca silik görüp betanı da çok düşük bi seviyeyle öğrenirsin öğrensende evet hepimiz çok duygusalız istiyoruz ama sabır gülüm rabbim çiçek bahçeleri nasip etsin inşallah🌸
Byzz61 Edanur0910 önce kana düşüyorlar anca adet geçerse idrarda çıkar dedi yengem hemşire de ondan dolayı bir yaptırayım dedim artma ihtimali var mı yani
Byzz61 zey-nep11 yaaa öyle mi ben hiç bilmiyorum ilk defa yaşıyorum pcos hastasıyım çok istiyoruz da. Herkes idrarda çok sorna ilk kana düşer dediler o yüzden yapmıştım. Yani yükselebilir mi? Normalde hep 0,100 çıkıyordu 0,200 çıkınca bi umutlandım
_Nazendeem zey-nep11 Benimde bugün 9 günüm gecikmenin beyaz akıntım var dün şeffaf akıntım çok vardı bugün yine beyaz kasık ağrım var ben bu ay Ovulasyon testı kullandim adetıme bi kaç gün kala çatlama gördüm 4 eylülde ben geç döllenmeden şüpheleniyorum gittım doktorda aynı şekilde 10eyülde gitmiştım negatif çıkmıştı ama ultrason dan baktığında rahımde kalınlık var gebelikte olabilir adet olmadığın için de olabilir şüan negatif çıksa bile bi hafta daha beklıcez dedi o negatif cıkmiştı şüan yine bi haftayı beklıyorum bende gecikmenin 6 günü mü ne gitmiştım negatif cıkmiştı şüan çatlamadan sonra gerçek ten erken çıkmıyor kanda bile onun için doktor bi hafta daha beklıyıp öyle bakmak istedi geç döllenme olduğunu düşündüğü için varsa zaten çıkar artık ama 7 gün çıkması erken kanda anca 12-15 çıkar artık herhalde hakımızda hayırlısı olsun
zey-nep11 Byzz61 yok o vıcudun urettiği bısey 100 200 onemi yok kuzum. 7 gun daha bekle bakalm ne olcak. Cok erken bakmışsın
zey-nep11 _Nazendeem kuzu maşallah sana cok bılınclı bi insansın tebrık ederım seni valla okurken bıle helal dedim. Aferin bak gec yumurtlayan gec adet görür veyaa yumurta dollenır adet iptal olmuş olur süpersin. Sen catlamadan 14 ıle 17 gun ıcınde Allahın ıznı ıle olumlu haber alırsın cnkunu kendını blıyosun maşallaaah gönlunde rahat cnku adete cok yakın yumurtladın bakalm neler olcak cok merak ediyorum sabırla bekle 100 tane Allahumme ya semiu cek duaların kabulu ıcın bugun 1000 tane ya selam celle celaluhu cek ertesi gunleerdede cek evlat olması için kuzumm ❤️ denedım diğer ay bu ay bı sene sonunda hamıleyım💋♥️ Duam senınle sizlerle🤲🏻
_Nazendeem zey-nep11 yaaa çok teşekkür ederim canım düşüncelerın için iki yıldır artık tecrübe edındım artık daha bilinçli oldum artık negatif görmek istemıyorum inşallah bu ay güzel haberler alırım çok istıyorum Nasıp bakalım tesbihatlarıda mutlaka cekicem bunlarıda şişede bilgilendirım duruma göre 😘
zey-nep11 _Nazendeem Kuzum ben de bir yıldır istiyordum ondan sonra bir tane arkadaş var aynı bu siteyi kullanan o da 1.5 yıldır istiyordu onda polikistik Over vardı Bana aşure günü gecenin 11’inde yazdı dedi ki canım dedi sana mutlu haberlerle geldim biz bayaaa böyle normal bu uygulama aracından konuşuyoruz ama hani telefon numaramız filan yok normaliz. yan yana buluşmuşluğumuz da yok çünkü o Adıyaman’da ben İstanbul’dayım öyle vesile oldu tanıştık o da onun gibi olanlara çok üzülüyormuş bana yazdı Dedi ki canım dedi ben çözümü buldum kuzenim bana önerdi Hayıt macununu ben kullandım lütfen hamıle kaldım üçüncü ayında bende bıde polkstık over var sende bısey yok sende hızlı cozum olur dedi. bu bitkiye şans ver Nihal’in bahçesinden al kullan dedi ben de dedim ki yok kuzum ya çok araştırdım bitkisini de aldım içtim ama sadece yumurtlamaya yardımcı oluyor yani döllenme yardımcı olmuyor filan dedim o da dedi ki kuzum ben kullandım lütfen al kullan ben de dedim ki bunda bir hikmet vardır sonuçta mübarek gün gecenın köründe yazmış bana . alayım dedim adetle beraber yumurtlama görene kadar sabah akşam bır tatlı kaşığı ve metal değil tahta kasık şeklinde yemek gerekiyormuş Ben de sprş verdm kargo geç geldi adetim bitmşti denk gelemedim bıtınce basladım 5 gün yedim yumurtlama gördüm bıraktım ilk zaten rahim temizleniyormuş adet görülüyormuş yani. sonra adet gördüm ama pırtısız ağrısız guzeldi o bıle farketti adetim guzel gecti. Adet olduğum günden itibaren yumurtlama görene kadar yine yedim 10 gün 11 gün kadar sonra yumurtladıktan snra ara verdim yememek gerekıyor. Yumurtladıktan 5 gun mü bir hafta sonramı ne tuhaf tuhaf ağrılar göğüslerim hassaslaştı ama ben diyorum ki bir yıldır yine aynı bu muhabbetler oluyor inanmıyorum kendime sonra köye filan gittik biz bir haftalığına sonra ben erken yumurtladığım için biliyorum ki Eylül’ün yedisinde değilde Eylül’ün başlarında adet olmam lazım olmuyorum neyse Eylül’ün yedisini bekleyeyim dedim bekledim yine olmadı İstanbul’a geldim köyden ondan sonra aklıma ovülasyon testi geldi elimde o vardı ben de yaptım baktım T olan bölüm çok kabardı çok heyecanlandım yarın oldu iki tane farklı Marka gebelik testi yaptım çıktı ertesi gün kan verdim 4000’e yakın çıktı ve ben şok oldum yani o hayıt macunu gerçekten işe yarıyor hormonları duzeltiyor benim polikistik Overim yok bütün her şeyim güzel ama sadece Prolaktin hormonum 46 çıkmıştı ya da 44 hatırlamıyorum ben de ilaç kullanmak istememiştim yani sürekli ilaç ilaç ya da başka bir şey istemiyorum vücudumada. o Hayıt macunu bence çok işe yaradığını düşünüyorum yani eğer istersen sen de bir dener misin🫶 çok uzun oldu hakkını helal et ben böyle insanlara yardımcı olacağım zaman aşırı konuşur aşırı böyle ayrıntısına kadar anlatırım da🤣🤣 he bide yumurtayı kalitelileştirme de işe yarıyormuş
_Nazendeem zey-nep11 canım benim benim de yani hikayemiz biraz birbirine benziyor gibi inşallah sonuda seninki gibi güzel biter şöyleki ben de adetim bittikten sonra bana macun elime yetişti ben de bu ay Hayıt macunu kullandım bu yüzden biraz aslında umutluyum bundan önce dediğim gibi gecikme vs olmuyordu bu ay ben de hemen adet bittikten sonra zaten macuna başladım ve yumurtlama görene kadar devam ettim yumurtlama gördükten sonra bıraktım kullanmadım hiç kullanmamamiştım şuan beni yani umutlandıran acaba hani macun işe yararmi bilmiyorum ama çok merak ediyorum çok heyecanlanıyorum inşallah benim de siz gibi sonu güzel biter ama ben de bu ay macuna sabah akşam aç karna başlamıştım 🥹
zey-nep11 _Nazendeem kuzum inşallah tutar evet yarari var geç döllenenmiş olabilir çünkü adeta yakın çatlamış adet olursan bile üzülme çünkü ilk önce rahim temizleniyor inşallah olmazsın ama olursan eğer adetle beraber tekrar yumurtlama görene kadarye genelde ikinci ayında çok umutlar oluyor birinci ayında da umut olan çok var ama genelde rahım temizliği oluyormuş çok fark ettim Bebeğim çok sevindim macun için görüyor musun resmen birbirimize umut oluyoruz hayt macununu yedigini bilmeden ben sana bunu öneriyorum şaka gibi meğerse sen kullanmışsın