Minnos53 bende 35+2 oldum kilomuz 2100 canım genel olarak gelişimi bir hafta geriden geliyor ölçümleri öyle ultrasonda. Doktorum olur öyle diyor. Kilosu içinde olabilir minyon olacak zaten anne baba minyon demişti bide kilo alması için bana yemem gerekenleri söyledi. Bir hafta önce 1800dü bir hafta sonra 2100 oldu bakalım Doğuma kadar ne kadar alacak. Ama üzme kendini beslenmene dikkat et. Çok şükür iyi haftalara geçtik biraz daha alsa yeter. Ben öyle 3 kilo 3 buçuk kilo olsun diye düşünmüyorum. Sağlıklı olsun önemli olan o. Ben 2 kilo doğmuşum mesela. Tabiki beslenmeme dikkat ediyorum kilo alması da iyi olur tabiki.