ssevv41 Kızlar ilk gebeliğim sancı nedir hiç bilmiyorum.Şuan da adet olacakmış gibi ağrıyor ama bügpn evi süpürdüm acaba ondan mi bilmiyorum ilişkiden sonra olduğu için de olabilir mi .Kusura bakmayın lütfen tecrübeli anneler yazabilir mi
eea Ben de 35. Haftadayım benim de kasıklarda ve belimde ağrı var. Hatta diyorum hamile olmasam sabaha kesin regl olurum diye öyle bir ağrı. Ayağa kalkınca da baskı hissediyorum ve bebek bir yerde toplanıp duruyor. Anlamadım neden böyle 🥺
Eminekavasoglu eea çok normal artik benim ikinci gebeligim 38 haftalik olucam iki gune gunler gectikce kasik agrisi bel agrisi regl gibi sancilar olur inan bana dogum sancisi oldugunda hissedersin cunku ilk gebeligimde hissetmistim suyum evde gelmisti
eea Eminekavasoglu ilk olunca insan anlamıyor başladı mı acaba sancılar yoksa yalancı sancı mı diye valla. Kasık kemiklerime bile ağrı girince geliyor galiba diyorum ya da kanala giriyor herhalde diye düşünüyorum 😂
Eminekavasoglu eea benim de oyle olmustu sanci sandim hastaneye gittim soğuk sancılar dediler 2 gun sonra dogurdum 😂
eea Eminekavasoglu benim 33. Haftada erken gelme ihtimali vardı doktor 35. Haftaya kadar en azından tutmamız lazım dedi bugün tam 35. Haftaya girdik sanki gelmek için hazırlanıyor gibi. Bu kasılmalar garip çünkü 😏
Nursena42 Kasılmalar nasıl yazabilir misiniz bende 35 haftalığım ara ara karın ve kasık ağrısı birlikte yaşıyorum geçmiyor nefesimi kesebiliyor uzun sürmüyor ama