Yaaa bende ilk 3 aya kadar hep yüz üstü yattım.esim uyurken uyandırıyor öyle yatma diyordu.sonrasinda hep ama hep yan yattım.28 haftaligiz sırt üstü bile yatmiyorm bebise zarar veririm diye.ozellikle sol tarafa yatmak bebisler için daha iyiymiş.dikkat edin ne olur ne olmaz