huysuz__ Aycanby inşallah güzel geçecek😊 gün yaklaştıkça evet stres artıyo , hele ne olduğunu deneyimleyince daha bi büyüyo gözünde de , eni sonu olcak yani akışına bırakmak daha iyi 😊 Rabbim kolaylık versin sağ selamet kavuşun inşallah ❤️
Frkubra Aycanby iki kere sezeryen oldum aynı gün ayağa kalktım işimi gucumu yaotim şuan ucuncuye hamileyim normal istiyorum ama bakalım
hepoyleolurzaten__ Aycanby Benim dördüncü sezeryanım ikiz bebeklerimi doğurdum 2inci günü ayağa kalktım hemen toparlandım 6 günümde tamamen bütün işlerimi yapabildim