Ben de dış gebelik geçirdim ameliyat oldum çok geç kalmış olduğum için ama araştırırken yabancı bir kaynakta şöyle bir şey okuduğumu hatırlıyorum hamile kalmaya yardımcı ilaç, iğne vs dış gebelik sebebi olabilir yazıyordu. Ben de dış gebelik geçirmeden önce çatlatma iğnesi olmuştum bilemiyorum belki ondan da olabilir ama zor bir süreçti hem fiziksel hem psikolojik olarak resmen ölümün kenarından dönmek gibi bir şey çok gecikmiş olduğum için yoksa bir hap bile yetiyor en başta. Ama çok şükür allahıma şu an hamileyim o yüzden moralinizi bozmayın stres yapmayın iyi beslenin Allah isteyen herkese nasip etsin