ZeynepSemegirAkkurt cnm bana sormamışsın ama cevap vermek istedim. Biz oda takımını aldık ufak tefek kıyafet eksiklerini de aldık biberon bakım ürünleri bebek arabası kaldı sadece. Bence erken değil simdi bile ağır hissediyorum kendimi. Son 3 aya ufak tefek seyler kalsın istiyorum.